...:::ao:::... ...:::ao:::...
128
BLOG

Dziennik.pl czyli "nie nazywajmy szamba perfumerią"

...:::ao:::... ...:::ao:::... Polityka Obserwuj notkę 1

Zajrzałem na portal Dziennik.pl. Jakoś dotąd nie znajdował się na mojej żelaznej liście internetowych źródeł informacji....

Dla porządku: gazeta.pl, tvn24.pl, rmf.fm, www.radiozet.pl, onet.pl

Dziennika na tej liście nie było...i na razie nie będzie. Dlaczego??  Otóż wszedlem na ów portal i trafiłem natychmiast na informację "Pierwszy porywacz małej Madeleine złapany". 

Czego ciekawego dowiadujemy się z tejże notki? 

[Policjanci] Złapali już pierwszego bandytę, Brytyjczyka Roberta Murata.

Czy Robert Murat, 35-letni Brytyjczyk, zatrzymany pod zarzutem porwania małej Madeleine doprowadzi śledczych do swych ziomków? Wszyscy mają nadzieję, że tak. Bo wszyscy chcieliby ujrzeć twarze kidnaperów, którzy małej Brytyjce zgotowali piekło w Portugalii.

I tak...zatrzymany człowiek nazwany zostaje "bandytą". To modelowy przykład ferowania wyroków i orzekania o winie kogoś, komu niczego nie udowodniono...Słowa "ziomków" i "kidnaperów" są niepoważne, nie przystoją takiemu medium jak "Dziennik". Wreszcie określenie "zgotowali małej Brytyjce piekło w Portugalii" też jakieś niesmaczne...

Mógłbym dalej pastwić się nad tym artykułem, ale chyba wystarczy, zwłaszcza, że po chwili spostrzegłem inny - o pierwszych komuniach polityków. Pomijam, że na ten sam temat napisał wcześniej "Przekrój" - moją uwagę zwrócił podtytuł - "Wtedy jeszcze nie grzeszyli". Esencja tabloidu....I gdy już zastanawiałem się gdzie jestem i czy aby na pewno wpisałem dobry adres, dostrzegłem, że to materiał z "Faktu"...A więc opiniotwórczy (w zamyśle) portal korzysta z materiałów rynsztokowej gazety.

"Nie nazywajmy szamba perfumerią"

Gratulacje dla "Dziennika". Oj..nisko można upaść.

 

P.S. Na tej samej stronie znajdował się artykuł o przyjeździe do Polski zespołu The Rolling Stones. Mała podpowiedź: nie "zaczną jak zwykle Satisfaction", bo i zwykle tym kawałkiem nie zaczynają. Łatwo sprawdzić...tylko po co??? 

To tylko drobna frustracja fana starej muzyki...proszę o wybaczenie... 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka